Show logo 300x200
Medium %d0%bb%d0%be%d0%b3%d0%be Бизнес-школа ITC Group

Business meetings. Эффективные совещания на английском языке

07 октября 2024 08 октября 2024
СПЕЦИАЛИЗАЦИЯ:
Бэк-офис, Клиентские отношения, Генеральное руководство, Работа с персоналом, Связи с общественностью
ФОРМАТ:
Открытый

УРОВЕНЬ ПОДГОТОВКИ – Pre Intermediate /INTERMEDIATE / Upper Intermediate.

Семинары и тренинги на английском языке проводятся при определенном количестве человек в группе. Рекомендуем проведение обучения на английском языке в корпоративном формате в любом городе РФ и СНГ.

Семинары и тренинги на английском в открытом формате проводят филологи, преподаватели английского языка, преимущественно русскоязычные. По запросу компаний приглашаем англоязычных преподавателей, а также бизнес-тренеров / узких профильных специалистов со знанием английского языка / с филологическим образованием. По специализированным темам (деловое письмо на английском, юридический английский, логистика на английском, межкультурная коммуникация на английском, управление проектами на английском и др.) возможно привлечение узких специалистов со знанием языка (юристов, логистов, культурологов со знанием специфики той или иной страны, специалистов по управлению проектами и других). В данном случае стоимость определяется с учетом темы, специфики, уровня того или иного специалиста / преподавателя в Москве и в Санкт-Петербурге.

Для кого

для руководителей, менеджеров среднего и высшего звена, а также всех, кто хочет повысить эффективность проведения совещаний.

Описание программы:

This course is suitable for key stakeholders and staff of all levels who wish to maximise results from business meetings, to learn about relevant communication strategies, and to understand more about objective setting and effective communication strategies.

Here we train attendees on how to have a "winning meeting" with a client or prospective client. This session examines not only pitching (formally or informally) but general meeting management itself in a Client Development context. We show that a good meeting takes preparation in advance.

Given the increasing amount of time people spend in client meetings, it is critical that this time be spent efficiently and productively.

Unfortunately in most corporations today up to 75% of the meeting time is either wasted or unproductive. In order to be successful, business meetings need to be well planned, well managed, and action oriented.

This session covers all the key points that the attendee will need to excel in so as to make the meeting a real success. Issues related to pitching, both formally and informally, are touched upon, however, the overall session focuses on general meeting management.

  • Learn the fundamentals of conducting meetings.
  • Learn the purpose of meetings.
  • Learn to plan meetings.
  • Learn to participate effectively in meetings.
  • Learn to establish the purpose and agenda for meetings.
  • Learn the role of leaders in meetings.
  • Learn to eliminate groupthink in meetings.
  • Learn to resolve conflicts in meetings.
  • Learn to eliminate groupthink in meetings.
  • Learn to interpret nonverbal communication in meetings.
  • Learn to communicate clearly in meetings.
  • Learn to facilitate participants' progress toward the meeting goals.
  • Learn to conclude successful meetings.
Benefits
  • Attendees will get the tools, skills and strategies to confidently conduct meetings for a variety of purposes.
  • A course on how to communicate successfully in any both formal and informal business circumstances.
ПРОГРАММА
COURSE CONTENT
1. Basics.
  • The purpose of the meeting
  • Your objectives and theirs
  • Priorities of attendees
  • Building rapport from the beginning
  • The purpose of meetings
  • Planning meetings
  • Participating in meetings
  • Closing meetings
2. Managing meetings.
  • The role of leaders
  • Decisions and ideas
  • Eliminating groupthink
3. Conflicts, climates, and difficult personalities.
  • Resolving conflicts
  • Meeting climates
4. Communication.
  • Verbal and non-verbal
  • How others see us
  • Body language
  • What we say, how we say it
  • Listening
5. Listening effectively and asking questions.
  • Improving listening skills
  • Asking effective questions
6. Communicating nonverbally.
  • Nonverbal communication
  • Interpreting nonverbal communication
7. Strategies.
  • Planning ahead
  • Saying Yes and No
  • Giving and receiving feedback
  • Dealing with manipulation
  • Dealing with disagreements
  • Practical feedback

Note: All our corporate training programs are customized to the clients’ requirements.

СТОИМОСТЬ: 49900 руб.
Зарегистрироваться
Контакты
КОНТАКТНОЕ ЛИЦО:
Аири Кемппайнен
КОНТАКТНЫЙ EMAIL:
info@itctraining.ru
КОНТАКТНЫЙ ТЕЛЕФОН:
8 (800) 551-22-85
Расскажите коллегам: